Blogger Widgets
Hye Peeps! ^^V -Thanks dear FOLLOWERS/BLOGGERS/READERS εїз Whatever you do, FIGHTING !! =P

Tuesday, July 24, 2012

SEDAR dari KOMA

Assalamualaikum Readers!

Bismillahhirrahmannirrahim.. 
Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah.

Ni ialah kesinambungan entri yang lepas pada 9 July. Kalau nak baca kisah sadis & sedih tu, KLIK SINI. Lepas kejadian tu, hari-hari ke Fb dia, nak tahu berita terkini tentang keadaannya dan selalu berdoa supaya dia cepat sedar dari koma. Selalu adik dia yang inform kat semua di Fb. Harapan memang taknak dapat berita yang tak baik pasal dia.10 July lepas, tiba-tiba adik dia kasi tau yang dia dah gerakkan kaki!

Setelah sekian lama menunggu khabar berita, baru tadi kawan dia bagitau yang 2 hari lepas dia dah sedar dari koma! Thanks for telling.. sebab takde someone post kat wall dia pun pasal ni. Dan bersyukur sangat sebab dia dah boleh bercakap sekarang nih! Macam happy giler~ [WTH kau yg happy lebih-II?] Harap dia sembuh sepenuhnya and boleh masuk belajar balik. :) Amin Amin Amin. Dia pun dah ada kat rumah sekarang. Means dia ok. Dia memang kuat. Allah berkuasa menentukan sesuatu perkara. Alhamdulillah...lepas kemalangan ngeri tu.


“Allah-lah yang telah menciptakan langit dan bumi dan menurunkan air hujan dari langit, kemudian Dia mengeluarkan dengan air hujan itu berbagai buah-buahan menjadi rezki untukmu; dan Dia telah menundukkan bahtera bagimu supaya bahtera itu, berlayar di lautan dengan kehendak-Nya, dan Dia telah menundukkan (pula) bagimu sungai-sungai. Dan Dia telah menundukkan (pula) bagimu matahari dan bulan yang terus menerus beredar (dalam orbitnya); dan telah menundukkan bagimu malam dan siang. Dan Dia telah memberikan kepadamu (keperluanmu) dan segala apa yang kamu mohonkan kepadanya. Dan jika kamu menghitung nikmat Allah, tidaklah dapat kamu menghinggakannya. Sesungguhnya manusia itu, sangat zalim dan sangat mengingkari (nikmat Allah).” (QS. Ibrahim : 32-34)

Allahumma solli 'ala Sayyidina Muhammad wa 'ala ali Sayyidina Muhammad


Thanks For Reading. Get me your feedback[s] below. :)

2 comments:

  1. alhamdulillah :) kpd Allah kita berserah, semoga semuanya baik2 saja ye, amin :)

    ReplyDelete

THANK YOU KOMEN SINI :]